אחת ההחלטות העיקריות שעליהם בעלי סטארט-אפ צריכים לקבל היא האם לעסוק בקידום אתרים או לא. שיקול נפוץ אחד הוא עלות ההשקעה בקמפיין קידום אתרים לעומת תשואות אפשריות. רשימה נוספת היא הרשימה המרתיעה של מינוחי קידום אתרים , שעשויים להכריע את המצטרפים החדשים לסצנת המסחר האלקטרוני. אם אתה יזם מקוון חדש אך אינך משוכנע ביתרונות של קידום אתרים, מאמר זה הוא בשבילך! להלן כמה מהסיבות שבגללן קידום אתרים חשוב וחשוב שתשקול זאת כטכניקה שיווקית. קידום אתרים הוא פחות יקר מאשר גישות אחרות לשיווק מקוון. הוא מציע גם שיעורי תגמול גבוהים יותר בהשוואה לטכניקות אחרות כגון שיווק במדיה חברתית, פרסום תשלום לפי קליק ושיווק בדוא"ל. אמנם ייתכן שתצטרך להגדיר סכום משמעותי בכדי לכסות תכנון ראשוני של קידום אתרים ותהליכים הכוללים עיצוב אתרים, תכנות ואסטרטגיות, אך אתה יכול להיות בטוח לקבל תוצאות מהירות וארוכות טווח יותר.
"אני לא יכול לתת לך את הנוסחה להצלחה, אבל אני יכול לתת לך את הנוסחה לכישלון. זהו: נסה לרצות את כולם."
– Herbert Bayard Swope
יישום אסטרטגיות קידום אתרים עוזר לך לדרג גבוה יותר בדף התוצאות של מנוע החיפוש . פירוש הדבר שכאשר לקוחות היעד שלך מחפשים מוצרים ושירותים שהענף שלך מציע, הם עשויים למצוא את האתר שלך. כאשר אתה מופיע שוב ושוב ב- , המשתמשים מודעים לאתר שלך ולעסק שלך. זה מגדיל את הסיכויים לנחות לקוחות פוטנציאליים בדפי האינטרנט שלך.
קידום אתרים הוא אסטרטגיית פרסום חסכונית
רכיב SEO אחד שנקרא קידום אתרים אוף סייט מבטיח שמשתמשים בעמודים חיצוניים או במדיה חברתית יוכלו למצוא את האתר שלך. אופטימיזציה לקידום אתרים מגדילה את פוטנציאל האתר למשוך לקוחות מפלטפורמות אחרות מלבד מנוע החיפוש. למשל, כאשר אתה מפרסם תוכן וקישורים לדף שלך בפייסבוק או בטוויטר, אתה יכול לקדם את האתר שלך ולמשוך יותר לקוחות. אחת המטרות העיקריות של קידום אתרים היא למשוך את קהל היעד באמצעות חיפושים אורגניים. מספר המבקרים באתר שלך משפיע על המכירות והמנויים שלך. זה גם מקדם את השיווק של המוצרים והשירותים שלך. תנועה נכנסת מוגברת תמיד טובה לעסקים מכיוון שהיא משווה ליותר הזדמנויות המרה.
חלק מהכלים הקשורים לקידום אתרים כגון מתכנן מילות המפתח של גוגל ו- Google Analytics מספקים נתונים כמותיים שיעזרו לך להבין את השוק שלך, לנתח את המגמות ולדעת את עמדת המתחרים שלך. זה עוזר לך לזהות מילות מפתח פופולריות ובעלות ערך כדי שתוכל להחליט כיצד לבנות או לשנות את התוכן שלך. זה גם נותן לך תובנות על התנהגות השוק שלך, כגון מיקום, זמני פעילות, תדירות חיפושים, טכנולוגיות בשימוש, העדפות מוצרים וכו '. כל המדדים האלה שימושיים כדי לעזור לך להכיר את הקהל שלך, את צרכיו ואת הציפיות שלהם.