הגדרת אסטרטגיות ופריסת קמפיין
השקת קמפיין מודעות בפייסבוק או בגוגל בדרך בה אנו צריכים להציג את המודעות שלנו בהתאם לפלטפורמה ובמוצר שלך עלינו לערוך מחקר קטן על האופן בו נפיק את המקסימום מהקמפיינים שלנו.
יצירת עמוד נחיתה
יצירת עמוד נחיתה בלעדי (אתר עם עמוד 1) לשיעור המרה גבוה יותר, חיוני כדי להפוך את המבקרים ללקוחות פוטנציאליים. אנו זקוקים לדף נחיתה נקי ללא הפרעות למבקרים וכך נוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
מחקר ובחירת מילות מפתח
השגת מילות המפתח המתאימות לעסק שלך בקמפיין המודעות או בקידום אתרים היא רמז להצלחה בהשגת תנועה. הצוות שלנו יכין את קבוצת מילות המפתח הטובות ביותר שאנחנו צריכים להשתמש במודעות שלך על מנת לקבל את מירב הקליקים במחיר הנמוך ביותר.
התחלת קמפיין המודעות
אנו מוכנים לצאת לקמפיין שלך ואנו נספק לך דוחות מדי שבוע על האופן שבו המודעות שלנו פועלות בפייסבוק, בגוגל או בכל פלטפורמה שאנו משתמשים בה למיקום המודעות שלנו.